We doen er alles aan om een kwalitatief goed product af te leveren. Functionaliteit, kwaliteit en esthetiek staan bij ons hoog in het vaandel. We willen immers een product afleveren waarmee u geholpen bent en waarop u kunt vertrouwen.
Hier leest u hoe u kunt handelen in het geval u toch niet tevreden bent over de geleverde verstrekking.
Stap 1
Bespreek de klacht over uw hulpmiddel met Orthopedie Limburg. Bel ons op telefoonnummer 045 – 30 30 390 of mail ons op info@orthopedie-limburg.nl
Stap 2
Orthopedie Limburg zal u een passende oplossing met u bespreken.
Stap 3
Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Vraag naar een afspraak met onze klachtencoördinator en maak uw klacht daar kenbaar. Nu weet u zeker dat u de juiste persoon binnen de organisatie heeft gesproken om uw klacht op te laten lossen.
Stap 4
Bent u toch nog niet tevreden met de geboden oplossing of hebben de oplossingen niet geleid tot het gewenste resultaat? Dan kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie van onze branchevereniging: de Nederlandse Vereniging van orthopedische Schoentechnici (NVOS). U vult daarvoor een klachtenformulier in dat u kunt opvragen bij het secretariaat van de klachtencommissie of downloaden via www.nvos-orthobanda.nl/klachtenregeling. De onafhankelijke commissie buigt zich over uw klacht en de geboden oplossingen. Het secretariaat van de klachtencommissie neemt contact met u op om de klacht door te nemen en is uw aanspreekpunt tijdens de procedure.